محیا کوچولو

.....
مشخصات بلاگ

محیا کوچولو الان دیگه اونقدرا کوچولو نیست که بشه بهش گفت کوچولو!!
ولی یه زمانی اونقدر کوچولو بود که میشد بهش گفت کوچولو...!!!

به خدا اگه چیزی ازین دوتا جمله فهمیده باشین....
خودمم نفهمیدم خب!!!D:

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۲۳
    ax
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۴/۰۶/۲۳
    ax
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۴/۰۶/۲۳
    ax
آخرین نظرات
  • ۴ مهر ۹۴، ۱۹:۵۷ - fatemeh S.NAKHAEI
    :"(
  • ۲ مهر ۹۴، ۱۴:۳۰ - fatemeh S.NAKHAEI
    :"(
  • ۲۵ شهریور ۹۴، ۰۱:۴۷ - سیا کلانتر
    خخ
سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

اومدم اینجا...

دلم میخواست این وبلاگم یه موضوع داشته باشه...


ولی چیزی به ذهنم نرسید


راهنمایی کنید لدفن


اینجا شکلک نداره...من شکلک میخواااااام[گریه]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۷
محیا

نظرات  (۶)

خاطراتت یا کارتی روزانتو (تا اونجایی ک امکانش است البته )بتویس و موضوعی هم مرتبط با اون بنویس.

پاسخ:
آره...بهش فکر کرده بودم

اصن شاید مثل وبلاگ بلاگفا بشه...بدون موضوع!!!!
مشخصات وبلاگ باحال بود.خخخخخخخخخ
پاسخ:
خخخخ
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسید...همینجوری ی چیز گفتم
نظر پاک نشده.
جلوی نظرا ب جایی هست ک نوشته (تایید شده ... )اون فلشهای کنارشو ک بزنی تاییدشده میشه هرزنامه یا حذف یا...احتمالا زدی رو اون .
پاسخ:
نمیدونم چیو زدم[خجالت]
تنظیات نظراتو هم عوض کن ک بدون تایید مدیر نمایش داده نشن.
با تایید مدیر نمایش داده بشن بهتره
پاسخ:
اوهوم...مرسی ک یادآوری کردی
محیا جان عادت کن 

بلاگفا دیگکه ادم بشو   نیس


راستی اون لاکارو بده به من یه روزه برات تمومش میکنم 

میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ههههههههههههههه
پاسخ:
آره والا...دیگه درست بشو نیست...ولی حالا طول میکشه تا به اینجا عادت کنم...

خخخخ باشه...همش مال تو...من لازمشون ندارم[چشمک]
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۳ نفس سادات ......
اجی جونم میتونی از شکلک های توی وبم توی صفحه ی مهم دونی استفاده کنی.
پاسخ:
واااای آخجون شکلک!!

مرسی ک گفتی عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی